Babymommssss İyi insanlar olalım. Su dünyada hepimiz yaşayacağımız taş catlaisn 80 yıl. Hiç birimize kalmayacak ya, başka bir canlıya zarar vermek ne demek? Güzel güzel yaşayın. Sokaktan geçerken bir çocuğa tebessüm edin, bir hayvanın başını okşayın, bir teyzeye selam verip gülümseyin. Yemin ederim bunlar bedava mutluluk. Çok zor değil insan olmak.
Evde dışarda bir sürü hayvan baktım. Köpeklerdende korkuyorum çocuklardan ötürü yoksa köpek korkum yok. Ama bu hayvanları saldırgan yapan yine biziz.
Ben isterim ki, belediye bu hayvanlara çiftlik yapsın barınak adı altında koşup oynadıkları,öz bakım yapıldığı, beslendiği, her türlü ihtiyacin giderildiği. Sahiplenmek isteyenlere zimmetlenecek,cio takılacak, tıpkı çocuk esirgeme kurumundan çocuk aldığında nasıl takip ediliyorsa burada hayvan sahiplendirildiğinde aynı titizlikle takıp edilmesini.
Sokakta duran hayvana tekme atan, çocuklara öğretip vurduran,taş attıran, içeceği bir kap suya ona zararı varmış gibi tekme atıp döken,yemek koyarsın tutup çöpe atan insanlar bu hale getiriyor hayvanlarıda.
İnsan işte, nerde guzellik varsa mahveden tek varlık insan..
Gitmesinlr işte.
İnsanlar onlara muhtaç. Kulağı duymayana kulak,gözü görmeyene göz, enkaz altında kalana can oluyor bu hayvanlar ya.
Nankörler.