Takma canım bende aynı durumdayımm, 16 nisan da doğum yaptım (1gğn var bebeişlerin arasında 🤭🥰) sezaryenliyim aynı şekilde, ağustosun 20sinde ilk adetimi oldum bide o zamandan beri daha şimdi oldum daha bi düzene giremedi böyle olurmuş eşimin kardeşi doktor o gayet normal olduğunu söyledi. ama korunmayı da asla elden bırakmamak lazımm tabi yinede