Merve0317 bacım burdan fikir alma bence bak yanlış şeyler de yazan oluyor, bebeğine yazık. Bizim de oldu. Doktora gittik krem verdi. Sürdük, geçti. Tekrarladı ama yine geçti. Doktor ara ara ellerinle hafif aç kapa vajina kısmını dedi. Sen bi doktora git. Ne derecededir o bilir. Operasyon falan sanmıyorum yapsınlar.