Bence en ideal yaş aralığı ya 5 yada 7 kesinlikle ne bu sayıların altı nede ortası :))) şimdi size fayda ve zararlarını söylüyorum benim küçüğü 6 aylık büyüğü ise 6.5 yaşında faydalari şu eğer büyüğü 6.5 yaşında olmasaydi küçüğüne bakarken onunla malesef ilgilenemiyecektim yeri geliyor önüne sadece kahvaltı cikarabiliyorum çok şükür kendi suyunu alıyor tuvaletini yapıyor kendi başına uyuyor ve bana ufak tefek şeylerde yardım ediyor en önemlisi şuan bu durumu anlayabiliyor ama zararları ise tam ilköğretim 1. Sınıfa denk geldi bebeğin dogumu ve 1. Sınıf önemli ders yeri geliyor ders çalıştıramiyorum bazen bebeğin sesinden uykusunu alamıyor okuduğunu anlamıyor ve bazen aç karnına okula gitmek zorunda kalıyor ucu ucuna yetişiyor özellikle bebegim kolik bebekti o yüzden 6.5 yaşındaki kızımda bizimle birlikte 4 ay çekti yalnız yaşadı gibi birşey birde ben 26 yaşında ilk kızımda daha canlı enerjiktim 33 yaşında şimdi vücut daha bitkin ve yorgun kaldıramıyorum bazen