4 aylık kızım doğduğundan beri sayılı kez kaka yapmıştır. Kendisi yapmadığı için zeytinyagiyla uyarı vererek yaptırıyordum en son uzman bi doktora götürdük ve ameliyat dedi parça alınacakmış sadece bu kadarını söyledi birde vajinal yapisikligi var onuda operasyonla acicaz dedi çok canim sıkıldı. Kızımdan kan alınırken bile dayanamıyorum çıkıyorum odadan babası kalıyor yanında simdi 2 operasyon üst üste nasil olucak çok üzülüyorum üstelik anne sütü alıyor, ameliyat olunca nasıl olucak hiç bilmiyorum. Bu iki ameliyatı olan var mı biraz moral verebilir misiniz🙏🏻