mervee51 Kızlar planlı gebelik için folik asit kullanılıyormus hangisi daha iyi sizce yardımcı olur musunuz ikinci gebelik düşünüyoruz
Momdyg mervee51 ocean mummy pembe olan candır yaa o kdar güzell ki doktorum önermişti. 10 ay kullandım doğumdan 3 gün önce bıraktım çok şükür gayet sağlıklı ilerledi herşey. Rabbim size de gönlünğze göre nasip etsin 🍓 Omega 3 de var içinde hatta
_YanakReisinAnnesii mervee51 folbiol kullanma da , onun dozu malesef çok fazla geliyormuş gebelere ben folidoce kullanmıştım
mervee51 Momdyg hamileliğin ilk 3 ayı kullanılıyor genelde siz doğuma kadar kullanmissiniz bakıcam bu markaya teşekkür ederim 😍
mervee51 _YanakReisinAnnesii evet ilk gebeliğim de devletin karşıladığı galiba onu kullanmıştım ama bende yeni öğrendim onu önermiyorlar pek
mervee51 Bebegimm1 sigorta karşılıyor mu bu ürünü yani direk eczaneden alabilir miyim genelde bu markadan memnun galiba herkes
mervee51 zeyderler z fol diye mi yazılıyor ilacın adı ilk defa duydum ne kadar sürede hamile kaldiniz peki 🙈
Alpaslanmomy mervee51 en sagliklisi üç ay önceden başlamak diye biliyorum ben bir buçuk ay önce başlamıştım folbiol kullandım
mervee51 Alpaslanmomy evet üç ay önceden başlamak gerekiyormuş bende alıp kullanayim dedim ne zaman nasip ederse Rabbim artık 🙈
bahar95 mervee51 hamile kalmadan öncemi bizde ikinci çocuk düşünüyoruz 1-2aydir korunmayı bıraktık ama tık yok🤷
mervee51 bahar95 evet bizde bir iki aydır korunmayı bıraktık ama daha dediğiniz gibi tık yok 🙈😃 folik asit yardımcı oluyormuş gebeliğe rahimi hazırlıyormus diye duydum
Momdyg mervee51 yani şöyle yaşadığım şehirdeki en iyi kadın doğumcuydu doktorum😂 ve çoğu tanıdığım hamilelik boyunca kullanıyo bence bi araştırın🙃
Bebegimm1 mervee51 ben bittikce direk aliyordum doktora yazdirmadim kullandigim ilaclari o zmanlar cok ucuzdu
mervee51 bahar95 zaten doktorlar gebelikten üç ay önce kullanmak gerekiyor diyorlar sağlıklı bir gebelik için ama hamileliği kolaylaştırdığını yeni öğrendim direk alıp kullanabiliriz eczaneden bir an önce başlayalım 🙈😃
mervee51 3yasakadarsifirekran 3 ayda mi hamile kaldınız ben hapda kullanmıyordum doğal yoldan korunuyorduk ama bir an önce bende alıp kullanayim folik asit
zeyderler mervee51 şöyle söyleyim aynen z fol adı. Bir kutunun sadece yarısını içtim hamile olduğumu öğrendim. Örn. 30 tabletse 15ini içtim