Canım bence hiç zorlama. Ben de senin gibiydim ilk 1 hafta zar zor meme tutuyordu yara olmuştu hep. Sonra silikon uç aldım onunla emmeye başladı buna da şükür emiyor en azından dedim. 20 gunlukken emzirme danışmanı tuttum ucu bırakmak için ama yine olmadı ben de vazgeçmiştim artık hiç zorlamiyordum. 3,5 aylık olduğunda bir gün uç ile de emmek istemedi ağlarken uçsuz verdim bi anda emmeye başladı ben şok 😀 1 aydır da ucsuz emiyor çok şükür. Kızım onca uğraştım paralar döktüm dedim kendi kendime hatta. Diyeceğim o ki kendi istediğinde bırakıyor. Ara ara teklif et ucsuz ama zorlama. Burde burda okudum deneyecektim ama zaman kalmadı, ucun 4 deliğini 2ye indiriyolarmis yani delikleri keserek birlestirip yavas yavas biraktiriyolarmis 🤔