Efeninnnannesi Merhaba anneler yine bir soruyla geldim , kırkımızın çıkmasına son 9 gün kaldı malum ondan sonra bikini bölgesi temizliği yapmam gerek , ben ağda kullanıyordum 9 ay boyunca da hiç bırakmadım şimdi dikişlerim var ve hala ısrarla iylesmedi, hemoroid, ağrılar vs hala zor günler geçiriyorum ... neyse . Siz nasıl yaptınız ağda yapsam birsey olurmu
Seherronya Efeninnnannesi bence ağda yapma canım bir süre jiletle idare et hala hassastır orasıı dikişlerin zarar görmesin ben doğum yapalı 13 gün oldu dikişlerim var ağdaya cesaret edemiyorum dikişlerim zarar görür diye bir kaç aydan sonra başlicam ağdaya
Kdrsmsgkcbs Efeninnnannesi ben Doğumdan sonra çok çektim dikişlerim bile açıldı ama 42. Gün ağdaya gittim sorun olmadı
Annesirintugceuzun Efeninnnannesi Bence biraz daha sabredin. Dikişleriniz tamamen iyileşince yapın ağda. Ben 3 ay sabretmiştim sonra gidip aldırmıştım. 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Korktum çünkü. 😁😁
Svm Yok hayir ustten dikisin yokki enqellemez devam et dener jilet yada kreme qecme bence cildin ve kılların köku alismiştır zaten ağdaya
Efeninnnannesi Kdrsmsgkcbs benim bugün 32. Gün bugün dikişlerim üzerinde şiş şeklinde sivilceler çıkmış ve sızlıyor hala iylesmedi çok kötü
Cerennnnn Semanur66 bende bu doktorları anlamıyorum birinin dediği diğerini tutmuyor. Bende 50 gün önce doğum yaptım doktorum ağda yaptırabilirsin dedi
nightingaleyan Cerennnnn hastanın iyileşme durumuna göre Bilgi veriyorlar 😃kimisinin dikişi iyi kimisinin enfekte ,hassas.yani her şeyin tek bi cevabı olsaydı herkes doktor olurdu.🤷🏻♀️😬