omerogundur sezeryan sonrası adet nasil oldunuz ne yogunluktaydi ağrısı eski adet ağrılarıniz gibi oldu mu
_YanakReisinAnnesii omerogundur hâlâ ağrıdan bayılma derecesine geliyorum 😂 kanama miktarı gebelikten öncekine göre az sadece
Hamzaninannesi1411 omerogundur bebeğim 4 buçuk aylık hiç olamadım daha. 1 haftadır adet sancısı gibi karnım kasıklarım ağrıyor olamadım bir türlü
PoyrazEfenin_annesi omerogundur yoğunluk benim eskiye göre azaldı ağrım da bayılma derecesindeydi şükür oda kalmadı
parliament omerogundur 6 ay sonra oldum eskiden sancı bilmezdim 4-5 gün olurdum şimdi adetten bir hafta önce sancılarım başlıyor adetim on günü buluyor bitincede bir hafta sancım devam ediyor hemen hemen.