mustafanin-annesi- Ben bir an önce tedavi olmak istiyorum bu hastalık yüzünden normal doğumdan vaz geçmek zorunda kaldım keşke daha önce fark edip tedavi olsaydım. Denizlide var mı bildiğiniz doktor?
Ipeksu mustafanin-annesi- ben tedavi oldum ama yinede normal doğum yapamadım malesef çatı muayenesinde hıçkıra hıçkıra ağladım
mustafanin-annesi- Zeyneppp22 he aydın soyadı mı 😅 Şey kadın doğumcu değil miydi? Muayene yapıyor mu fiziksel olarak o bile geriyor şuan beni