Hanımlar 2.5 aylık bebeğim var normalde ben serum fizyolojik tek kullanımlık olanını biraz tazyikli sıkıyordum iki deliğine de ama tehlikeliymiş bıraktım ya . Şimdi İki damla iki damla damlatıyorum tepesini kırdıktan sonra kapanmıyor, ertesi gün açılmış fizyolojiği tekrar kullansam bişe olur mu ya . ? Bilgisi olan var mı.