haleasel Merhaba arkadaslar kizim var 16 aylık ek gidayla aramiz iyi cok sukur ama merak ettgim bi konu var gunde kac kez emziriyosunuz genelde ben 3-4 kez emziriyorum sizce nasl olmalı az veya cok onu etkiler mi 🙄
Ozlemaslan0207 Bizimkide 10 aylık ne zaman isterse emiyor üç ana öğün ve ara öğün de yapıyorum bazen buna rağmen emmek istiyor istedikçede veriyorum ama geceleri çok sık uyanıyor emzirdiğini gibi uykuya geçiyor