bugün tam 9. ayını doldurdu kızım ve üst köpek dişinin geldiğini gördüm ucu çıkmış ama normal bir çıkış değil sanki damağın yanından çıkmış gibi. ilk çıkan dişinin köpek dişi olması zaten beni tedirgin etti bir de bu yamukluk neyin nesi bilgisi olan varsa yazabilir mi kafayı yicek gibiyim lütfen