Beyzanaz yani bende çok düşünüyorum ama aynı senin gibi sonu iyi olacak diyorum inşallah insan ister istemez heyecan yapıyor ama herşey onların iyiliği için,bir sonraki dişlerinin sağlıklı olması için,hemde dediğin gibi rahat yemek yemesi için o yüzden kendimi böyle düşünerek rahatlatıyorum