Gzd kaçıncı aydasınız? İlk ek gıdası değil dmi? Dr lar anne sütü ile açmayo söylüyor ama ben ona karşıym açıkcası ek gıdada anne sütü olmasn sonuçta çocuğunda damak tadı oluşsun.bu bnm şahsi fikrim.oğlumda kullanmadm ek gıdada anne sütü 2 yasına kdr emmişti zaten..kahvaltı ıhlamur ile açılabilir..isterseniz peynir yumurta ekmek ıhlamur gibi..