Kizlar bebeğim sekiz ayını geçti . Bayadir içimde olan bir istek olan saçımı boyatma fikri şu sıralar aşırı beynimi kurcalıyor 😁 Zararı var mıdır bilmiyorum emzirirken saç boyatan oldu mu ? Zaten ek gıdaya geçeli gün içinde çok da sık emmiyor ama sonuçta anne sütü alıyor . Fikirlerinizi veee önerilerinizi bekliyorum