Coriyolis Kızlar merhaba ben sezeryan olalı bugün 10 gün oluyor ama sezeryan dikişinin olduğu yerde şişlik var boydan boya kabartı şeklinde akıntı,ağrı vs yok bu durumu yaşayan var mı
_YanakReisinAnnesii Coriyolis benimde o şekildeydi zamanla büyük kısmı geçti şuan 15 aylık olmasına rağmen çok ufacık bir yerde var sadece , akıntı vs olmamasına dikkat edin
Asya2880 Coriyolis resim var mı benimde şişlik vardı 4 ay oldu geçti gbi çok az kaldı benim kabartı dediginiz nasıl kalın çizgi şeklinde mi?
Aselin_annesii Coriyolis 3 ay önce sezaryen oldum benim yaramın alt ve üst kısmında şişlik var ama doktor normal olduğunu söyledi. Herhangi bir akıntı veya kanama vs yok ise normalmiş sonuçta 7 kat kesildi az değil canım henüz cok yeni sen yinede dikkat et enfeksiyon falan kapmamak adına temiz tut yaranı ve iç çamaşırını pamuklu olsun
Elfsamoqlu Ödem olabilir ,aşırı kızarıklık morluk sıkıntı,dikişleriniz tm olarak iyileşene kadar yara yerine gazlı bez koyun her gün değiştirin.