Elegance Ayliz baya alışveriş yaptım inşallah doğrudur diyorum Bez mama Park yatak bile aldım 😀 Allah razı olsun sizden haber verebileceğim herkese de söyledim 😍😍
Ayliz Kızlar rica ederim :) işiniz görüldüyse ne mutlu bana. Haber verip yatmıştım. Bayağa gören olmuş sevindim. Bebişlerimizin karnı doysun, altları kuru kalsın :) en azından 3-4 hafta mama bitince hüsrana uğramayız :) çünkü artık hepsi çok pahalı. Büyük ihtimal bir yanlışlık oldu. Ama mecbur gönderecekler :)
Erdem34 Elegance normalde prima kullanıyoruz ama onda indirim yoktu bende molfix ve canbebe aldım bebişim daha 3 aylık ama 6 numara bez bile aldım siz düşünün artık😂😂😂
Erdem34 akillibidikcgty tekrar tekrar deneyin. Şuan denedim ben hata verdi sepete at diyorum sepet boş diyo. Ama alanlar war yazıyolar deneyin tekrar
Gktug Valla sabah bende gördüm aldım ıslak mendil bez alt açma felan çevremde söyledim hemen uyandırdım 😀 çok sağolun 🥰🥰
Doruk12 Ayliz ayy Allah razı olsun molfix stoğu yaptım, bebek bakım çantası, astronot tulum VS aldım çok uyguna geldi. İnanılmaz hem de 🙏