Mrb doktor büyük ihtimal genetik dediği için üstünde durmayın ca ben de kendi kendime evham yapmamaya karar verdim ama esim izne geldiğinde tekrar bi kan tahlinine baktrcam benım kızım da güzelce normal besleniyor gece mama içiyo gündüz hep be ne yersem yemek olarak yediriyorum corbalarina yemeklerine sürekli et suyu katarim bende kendim kaynatiyorumm. Birde gozlemledigim kadariyla ne bilim kızım ın bi şikayeti rahatsizligi yok elhamdülillah. Nette yazanlar dan en ufak biri olsa Allahım korusun belli olur diye düşünüyorum. Bence siz de evham yapmayın. Ben B12 içeren özellikle bişey yedirmedim. Ama kızım en baştan beri mama içiyo ondan midir bilmiyirum. Doktor biz tavsi ye etmedikçe ek olarak kullanma dedi sadece