Mlkkrm Kızlar elımde 2 tane ates olcer var bırı 38 dıgerı34.6 gosterıyo bende ne yapacagımı sasırdım hafıf var atesı sankı hangısı dogru nasıl anlarım ?
Mutehayyill Mlkkrm ateş 34,6 olamaz o ateş ölçer yanlış/ bozuk olabilir. En güvenilir ateş ölçer kulaktan ölçen yada koltuk altından ölçer. Temassızlara güvenmeyin
sedaelif sedaelif yüksek olan doğrudur diye düşünüyorum . Ben çubuk şeklinde olan civalı ateş ölçerlerden aldım doktorum en doğru sonucu onların verdiğini söyledi. Fiyatı da uygun.
Ayseguull Mlkkrm şu tabanca gibi olanlara doktorum güvenilir değil dedi. En iyisi kulaktan ölçenmiş. O yoksa koltuk altı dijital ölçerlerden al dedi.
Mom0008 Mlkkrm temazsız bende aldım uygun diye hiçde doğru çıkarmadı koltuk altı daha doğru çıkıyor yada kulak