didosdeniz kızlar 2 aylık bebeğim var sabah 11 de kalktı bu saat oldu yatmıyor emzik ağzından düşünce ağlamaya başlıyor gözleri şişti ne yapacağımı bilmiyorum yardım edin lütfen
melekbuse22 didosdeniz eşinle birlikte bi örtü Al içine koy ve sallamaya başla canım benim de 2,5 aylık hiç durmadığı uyumadığı zamanlar böyle yapıyoruz uyuyor çaresizlik işte… banyolar masajlar pışpışlar karanlık sessiz odalar hiçbir işe yaramıyor bazen
Zyvz didosdeniz caim Allah yardım etsin sana 2 ay çok çok zor uyumuyolar ama 2 ay 15 günü geçince iyi oluyorlar beik öyle olmuştu
mustafanin-annesi- Kolik mi? Ağlıyor mu? Emmek istemiyor mu? Oda aydınlık ve karışık mı? Altı temiz mi? Ev ısısı normal mi?
Bademll_eda_ Asla ama asla elinizde yani çarşafla sallamayın sonra bı alışırsa coook Zor bırakır.oglum 4aylikti biz bı başladık tam 6 aylık olana kadar gece gündüz salladik 😭dua okuyun belki nazar olmuştur. Allah yardımcınız olsun kardeşim
melekbuse22 Bademll_eda_ 0-3 aylık arası alışkanlık olmuyormuş diye okumuştum canım bilmiyorum çaresizlikten yeterki ağlamasın diye insan ne gelirse aklına onu yapıyor valla allah hepimizin yardımcısı olsun
didosdeniz Bademll_eda_ elde veya ayakta sallamadım hiç bazen beşikte bazen de kucağım da pış pışla uyutuyorum
mustafanin-annesi- didosdeniz 4. Aya kadar uyku düzeni olmuyor zaten bebeklerde. Benim oğlumda 2 aylık bazen uyur bazen hiç uyumaz bazen sabah uyur gece uyumaz gece uyur sabah uyumaz bazense sürekli uyumak ister yani şuan düzen beklemeyin bi 2 ayımız daha var
didosdeniz mustafanin-annesi- çok zor gerçekten Allah tüm annelerimize güç versin tuvalete bile koştur koştur gidiyorum