Hanımlar oğlumun 3 yaşına girmesine 3 ,5 ay var . Ve diş konusunda çok hassasiz ailecek . Sabah kahvaltıdan sonra ve akşam yatmadan önce olmak üzere günde iki sefer dişler fırçalanır . Oglumuda bu şekilde alıştırdık . Yalnız oğlumun ağzında pis bir koku var böyle ağız kokusunu bilirsiniz öyle bir koku dişleri çürük vs değil on dişlerinden ameliyat oldu dış yapıldı bu arada . Geri kalan dişleri de ben beyaz çürük vs yok discimiz kontrol de etti.
Ama sizlere sormak istiyorum çocuklarınızda böyle bir durum yaşayan var mı ? Yani daha bebek daha çocuk sonuçta neden kokuyor ki