Bebeğim 4 aylık zaten uykuya geçişte zorlanıyordu yani bir iki bağırıp ağlayıp uyuyordu sabahları da öyle idare ettim bu zamana kadar.
Ama bu aralar sadece akşamları gece uykusuna geçişte yani, yok böyle bir şey otursa oturmuyor ki bu yaşta bebek bu saate kadar oturur mu orası da ayrı.. uyutmaya çalışıyoruz sallıyoruz pışpış yok çığlığı daha da çoğalıyor. Saat 7den bu yana çabayla şuanda uyuyor gibi o da hareketli daha. Diş mi çıkarıyor, bu kadar erken olur mu yada bu sürekli 4. Ay atağı dedikleri mi? Ne bu kadar değiştirdi özellikle geceleri? Nasıl bı yol izlemem gerek tecrübeli anneler eminim vardır 🥲 lütfen yazın 🙏🏼