Zinnurem35 ben aslında dyson almak istemiştim ama çok pahallı olduğu için arnica tesla aldım çok ama çok memnunum.onu kullanmaya başladığımdan itibaren evimi sildiğim su kirlenmiyor bile o derece kuvvetli çekim gücü var.çok seslide değil diğer süpürgeler gibi.alabilirsen dyson alamazsan anica tesla derim ben