ikiartibirfilm kızımda hep kanamam ve poliplerim vardı doğuma kadar o kadar çok kanadım kı anlatamam ..
çocuğuma yok bile dediler en son Orhan Orhan’a gittim önce Allah sonra o sayesinde kızım 3 yaşında
Oglusumunda doğumunu o yaptırdı ..
kesınlıkle önce psikolog sonrası işin ehli doktor
Umi plaza da .. muayene ücreti en son 400₺ di ama zam. Gelmiş olabılır canım . Mutlak tavsıye edıyorum 🥰