https://imgyukle.com/i/JTsCVs https://imgyukle.com/i/JTsrtb
Cgdem-1 ikincinin fiyatı ne ona göre yorum yapıcam 😂
Cgdem-1 ikinci bence
Cgdem-1 1 . Olan
Cgdem-1 ilki daha şık
Cgdem-1 ikinci daha hoş 🌺
Cgdem-1 2. olanı beğendim. Bu tarz montlarda daha uzunu seviyorum. Daha şık geliyor gözüme
Cgdem-1 Bende açılmadı resim canım ya