Zehra034 İlk çocuğumda vermedim ama hep memeye bağımlı kaldı. Memede uyuyordu, yatağa koyar koymaz uyanıyordu. Emzik bu anlamda çok büyük rahatlık ama meme reddine sebep olabiliyor. İkinci çocuğumda kullandım. Şimdi 3 aylık kızımda da kullanıyorum. Kar zarar durumuna bakarsam kullanmak benim için daha iyi oldu. Bir de kızımın reflüsü var. Reflü için de emzik öneriliyor.