Merveclk9797 Busrakyr aşırı terleme varsa sağlık ocağında ki Doktorunuzla görüşe bilirsiniz birde düzenli olarak d vitamini kullanıyor musunuz
tektanem Busrakyr benimkide öyle ama doktor evde anne yada baba biri çok terliyodur dedi vebabasıda sıcağa hiç gelmez
theanalikko Busrakyr benim oğlum 4 aylık o da öyle. Doktora sorduk 2 yaşına kadar devam edebilir dedi
Kustuyu95 Busrakyr emzirirken uzerinde yelek vs varsa çıkartın cok çabalıyorlar terlemelerine sebeb oluyo ve cok kalın giydirmeyin
Gamzeliiix09 Emzirirken göğsünüzün iyi tuttuğuna emin olun çaba sarfettigi için olabilir bizdede vardı nadiren oluyor yine bir sorun olacağını sanmıyorum
Tugce2391 Bnm oğlumda sekiz buçuk aylık mama yerken uyurken terliyor doktor normal dedi mama yerken enerji harcıyor dedi ondan kızımda böyleydi iki yaşından sonra geçti