Herkese merhaba, çok cevap alamasam da soracağım bir soru var. Çocuğum 2 yaşında akranlarıyla oynarken bakıyorum bişey oluyor hemen ağlayarak yanıma geliyor sanırım çekingen biraz. Birisi oyuncağını alınca istemiyor ya da isterse ağlıyor anne diye. Ve büyük adamlardan da korkuyor misafir vs geldiğinde gitmiyor bana yapışıyor bir süre. Bu gibi sosyal ilişkilerin dışında her şey yolunda akilli bi çocuk. Ama neden böyle üzülüyorum oynasın kendini savunsun özgüvenli olsun istiyorum. Diğer çocuklara bakıyorum onlar böyle değil gayet sosyal özgüvenli ya da ben denk gelmedim bilmiyorum canım sıkılıyor bu mevzuya. Aynısını yaşaayn var mı sonradan çocuğu açılan var mı ne bileyim ya da bu durumlarda ne yapıyorsunuz…😔