Glsh13 Benim makinem arcelik 900 KM.Size birkac sorum olcak 1.bebeğimin kiyafetlerini hangi programda yikayacagim?(bir turlu bulamadim atmayada korkuyorum kuculur diye) 2.Çamaşirlarim camasir makinesinden cikarken mis gibi yumusatici kokuyor ama kurutmadan cikinca asla kokmuyor.hatta kokusu bi garip oluyor sicaktan dolayi degisik bir koku olusuyor.sizinde boyle mi? 2
MomofGok Glsh13 bizde bosch’un kurutma makinası var ayarı belki sizinkiyle farklı olabilir. Pamuklu çamaşır ayarında- dolaba kaldırma kuruluğunda kurutuyorum hem bebeğimin hemde bizim kıyafetlerimizi, nevresimlerimizi hiç küçülme, kötü kokma vs olmuyor.
123456sdsd Glsh13 hangi programda yıkarsanıx yıkayın ufak tefek küçülmeler oluyor. Kumaşa bağlı biraz da. Hijyenje yıkayacsksınız. Ben de çok güzel deterjanın kokusu oluyor böyle bir sıkıntı yaşsmadım benim de afçelik bu arada aöa tam modelini bilmiyorum benim hijyen 14. Programda.
Esaslan Glsh13 ben iki yıldır kurutma makinesi kullanıyorum bebeğimin kıyafetlerini antialerji programında kurutuyorum benim makinem hoover. Çamasır yıkama makinemde sıemens yıkarken pamuklu programını kullanıyorum lekesine ve kıyafetin türüne göre ayırıyorum sıcaklık derecesinde ona göre seçiyorum bebişim 4 aylık daha hiç bir kıyafetinde çekme yaşamadım canım . Yumuşatıcı kokusuna gelince çok güzel kokuyor kuruyunca kendi kıyafetlerimize koyuyorum yumuşatıcıyı bebek kıyafetlerinde de sabun tozu kokusunu alıyorum . Filitre temizliğini ne zaman yaptın en son kurutmanın ? Bazen insanın aklından çıkıyor eğer temizlenmediyse bahsettiğin kokunun sebebi o olabilir
Eminerd Glsh13 benim makinem vestel tüm kıyafetleri ben pamuklu dolap kuruluğunda atıyorum bir sorun yaşamadım yumuşatıcı konusunda da bırakın çamaşırları (benim makinem boş odaya kurulu banyoda yer olmadığı için) oda bile mis gbi yumuşatıcı kokuyor ☺️
Gulgulcem Ben Siemens kurutma makinası kullanıyorum proğram olarak farklıdır illaki hangi programı kullanırsınız bilemem ama ben yumuşatıcı koymam nevresimler hariç koysamda kokusunda bi problem olmaz markayla alakalı olabilir
Mimik Deneme yanılma yöntemi ile bulursun hangi program Olduğunu. Bebeklerde yumuşatıcı önermiyorlar Kurutma yapınca kokusu gidiyor. Temiz olsun yeterli
Glsh13 MomofGok bizim bazi kiyafetlerimizde cekme sorunu oldu ama sonrasinda tekrar aciliyor.koku problemi icim servisi aramam lazim galiba
Glsh13 123456sdsd bende ne deterjan kokusu ne yumusatici kokusu kaliyor.bildiginiz isidan kaynakli bir koku oluyor.hani utu sonrasinda olur ya camasirlarda ayni oyle
Glsh13 Esaslan bende antialerji diye bi program yok.hijyenik kurutma var canim.filtre dedigin tuylerin toplandigi kismi diyorsun dimi onu sık sık temizleyip yikiyorum
Esaslan Glsh13 benim makinemin ekstra altta yer alan bi filitresi daha var canım beş on kurutma sonrası onu da temizliyorum sizin de öyle bi filitre kısmı var mı?
--z--111 Glsh13 Ben de bosch un kurutma makinasini kullanıyorum. Bende de aynı koku oluyor. İnternetten biraz araştırınca yıkarken deterjanı biraz daha fazla koymak gerekiyordur aciklama buldum
Alimel Glsh13 modeli yeni mi eski mi Bilmiyorum ama yenilerde gelişmiş özellikler var misal asla çekme olmuyor yıpranmada öyle program sayısı fazla ben mesela bebekle büyük kızımınkileri hijyen programına atıyorum 3 saat sürüyo ütü kuruluğu seçiyorum yıpratmaz bu dedi servis bana çünkü koku eğer yeni aldıysanız ilk kullanımlarda oluyor zaten klavuzdada yazıyor koku olacağı eğer yenilikten değilse kurutma koku mendilleri var rossmanda deneyebilirsiniz
Birannisbirbebis Glsh13 bende beko kullanıyorum bebek programı var ondan kurutuyorum aksine daha güzel kokuyor ve yumuşacık oluyor
sumeyraoz Bende vestel var karışık programında kurutuyorum gozle görünür şekilde küçülme olmuyor. Sıcaklık kokusu bizdede oluyor ilk alırken sonra gecıyor yumusatıcının kokusunu biraz gidiyor kurutmaya atınca normal ama o kadar dönderıyo kuruturken
zre23 Glsh13 Arçelik kullanıyorum Şuan ismini hatırlamıyorum ama tercihler bölümünde bebek zıbını resmi var o program bebek kıyafetleri için 3 saat kadar bir şey sürüyor hatta o programda kuruttuğun zaman ekstra olarak bebek deterjanı yada yumuşatıcısına gerek yok kendi deterjanınla yıkayınca program alerjik etkenleri ortadan kaldırıyor ama ben 3 saat sürdüğü için henüz hiç kullanmadım dolap programında üçüncü seviyede kurutuyorum bazı kıyafetlerde hafif küçülmeler gördüm.
zre23 Glsh13 ve evet kokusu gidiyor ama bence her makinada gidiyordur bunun için makinamla birlikte bana koku veren bir parça verdiler takmadım bebeğimde alerjik reaksiyona sebep olur diye.