Deletedmom_297 11. Ayından beri aynı.. öncedende pek iyi degıldi ama suan cıldırmak üzereyim tükendim resmen benımde 12 ay 7 gunluk.. emmiyo emse ne yapardım bilmiyorum.. gece 2 de yatıyo 50 kere cığlık atarak uyanıyor kaçta kalktıgını hatırlamaz oldum artık.. ben nereye gitsem evin içinde benle geliyo ama hep ağlıyor hep yani hiç mutlu degıl bugun saydım kaç kez güldüğünü sinirim bozuldu artık 24 saatte 4 kez güldü oda hafiften yani naaıl bi bebek bu ben anlamadım dişmi bilmiyorum ama umarım cok kısa sürede gecer