1kiz1oglan- Evet kızlar bir an görme şansınız olsa ne görmek isterdiniz. Ben çocuklarımı yan yana mutluyken görmek isterdim.🥰
lalbg 1kiz1oglan- kızımın hayırlısıyla akademik hayatını tamamlayıp meslek sahibi olduğunu göreydim iyiydi😊 bi şey daha görmek istiyorum ama hava da çok soğuk silivri de çok soğuktur:)
Dedimolabilir 1kiz1oglan- ahhh analık benimde ilk aklima o geldi. Çocuklarımı mutlu saglikla gormek 😍😍
birfincantuzruhu 1kiz1oglan- evlenmeden önce çalışıyordum 7 yılım kaldı prim gün sayısı için bebemi 4 yaşına getireyim tekrar devam inşallah 😂 annelşkten emekli olma sanırım sadece ölünce mümkün 🥰
1kiz1oglan- Dedimolabilir inşallah hiç ayrılmasınlar hep birbirlerine destek olsunlar aile olsunlar hep aklımda bu var ☺️
3yasakadarsifirekran Deryadgm yaaa bende bunu isterdim gerçekten bir oğlum var bir de kızım olsa tadından yenmez😀😀
Pol34 1kiz1oglan- ben de sanırım çocuğumun geleceğinden bir an görmekten yana hakkımı kullanırdım ikinci olarak sayısal Loto geldi aklıma ahajajajja
Deryadgm 1kiz1oglan- amiiin🤲Bi oğlum var çok şükür 13 yıl sonra oldu tüp bebek.şimdi tekrar tedaviye başladık kızımız olsun çok istiyoruz İnşaAllah Rabbim nasip eder hayırlısından🤲🥰
Rabia55_ 1kiz1oglan- deliksiz uyku birde sıcak çay isterd bide guzel ve sakin yenilen bir yemek birazda uzun duş almak isterdim.biri ben istemeden bana kahve yapsın isterdim aman be ammada cok sey istermisim😌