Kızım hiç uyumuyor bu 3 gündür emerken ağlıyor nazende tutuyor ama tutarken bırakıp içiyor bırakıp içiyor geri tam uyucak uyuyamıyor biraz içtikten sonra bu iki gündür çok kusuyor midesini bulandırıyor sütten sonra içiyor aceba neyi var anlamıyorum 🥺 böbreğinde büyüme var aceba ondan mı antibiyotik kullanıyoruz bide doktor verdi 😔 nasıl yapsam ne yapsam bilmiyorum gaz da değil ağlayıp emmek istiyor ama göğsümü tutmuyor emziğe alistirdim onu emiyor bazen 5-10 dk uyuyor gibi sonra ağlayarak uyanıyor 🥺ama çok huzursuz 😔 sizin bebekte de oluyor mu lütfen yardımcı olun 🥺🙏🏻😔