Araf evet gece eşim kalkıp gülüyor bende uyanacak diye kızıyırum kalkmış dün gece ya dilo bak sana ne güzel uyuyor yav senin gibi uyuyor diyo yat uyu dedim ama gerçekten çok tatlı oluyorlar 😂 hele birde tulum giydiriyorum bu ara(mevsimlik) çok şirin oluyor