Gaz dan dir annesi..doktorunuza hemen soyleyin veuygun gaz damlasini versin ,sizde rahat edin bebiste rahat etsin.bizim doktorumuz biogaia yi onermisti.sezeryanle dogduysa erken baslar gaz sancilari bikgin olsun.6aylikken daha verme dedi .birakmistik