Normalde her emzirme sonrası kantoron ya da ısııtılmış zeytinyağı(asidini düşürmek için).
Ama artık emziremez konuma geldiyseniz ve canınız yanıyorsa garmastan pomad. Anında geçirecektir. Sonra da düzenli şekilde organik şeylere devam edin. Acemilikte her anne böyle şeyler yaşıyor üzülmeyin.