Merveeemeeliss Bestlak damlayı sabah öğle akşam olarak kullanmıştım ben ve damlada çayda işe yaramıştı kümyonlu olanı kullanmıştım oda güzeldi
Seyturak Muhammedeminannesi doğum yaptığım hastane hediye verdi bu iki ürünü bana. Tabi cahillik ben ikisini kullandım dereotları incirler helvalar hepsini aynı anda tüketince mastit oldum 😀 ebe herşeyi bırak dedi bıraktım bende ama çok faydalı bu ikisi
Feyza-- Muhammedeminannesi ben ikisini de kullandım çay daha iyi bana göre hem rahatlatıcı etkisi de oldu hala arada bitki çayı niyetine içtiğim oluyor
Ali777 Ben rezene çayı içiyorum 22 günlük bebeğim bir meme diğerine göre daha az doluyor nasıl dolduracam sırayla emziriyorum ama biri hep dolu diğeri boş gibi
Dolores Muhammedeminannesi bestlak damla gerçekten etkili. Diğer çaylar maalesef 👎🏼 hiç içmeyin onları
kbrzkn Muhammedeminannesi ilk zamanlar ikisini de kullandım şu an sadece bestlak damla kullanıyorum bebeğim 7 aylık ek gıda destekli gittiğimiz için yeterli oluyor ve evet işe yarıyor 🌸
Birrannebirbebekk Muhammedeminannesi ben ilk humana içtim güzel artırıyordu sonra bestlak damla kullandım bence etkisi var ama düzenli kullanım ve günde en az 3 lt su tüketmeniz gerek 🙂