myemye_12 ben sütüm azaldığında önce tavayı ısıtıp yulaf koyup üzerine badem sütü ekleyip biraz çevirip dört incir dört hurma (keserek) ekleyip üstüne tarçın atıp karıştırıyorum. Sütü çekince altını kapatıp bir kaşık bal, dört ceviz, altı yedi fındık yarım avuç dut kurusu ekleyip sıcak ya da soğuk yiyorum yarım saate süt yapıyor. Artı olarak solgar brewer’s yeast with b12 kullanıyorum. ( tek seferde 4 ya da 6 tane hap içiliyor) hala azsa bestlak ekliyorum suyuma. Ben sütüm azaldığında böyle arttırıyorum. Ama doğal olaral sütü en çok arttıran şey uyku, stressiz olmak.