Atahanleon Anneler selam. Bebeğime telsiz almayı düşünüyorum, yani sıfır alacak bir bütçem yok ancak ikinci el dolaptan filan bakıyorum. Öneriniz varmı, kiwi markası, avent var, Weewell var hangisi sizce
Seymust Atahanleon Ben e bebekten aldım motoralanın 2 ay önce 700 liraydı ikinci el nasıldır bilmiyorum ama çok memnunum. Bebeğimin dönse bile telsiz den duyuyorum. Alıcı olan telsiz sabit fişe takılı verici olan hem pilli hem fişte çalışıyor gece fişe takıyorum tüm gece açık kalıyor diye gündüz pil devrede oluyor pilide çok iyi gidiyor. Tek korkum gece elektrikler giderse alıcı olan telsiz de pil yeri yok kapanır çocuğumu duyamamdı. Geçen gece elektrik gitmiş verici olan öttü durdu sabit kapalı diye bu içimi çok rahatlattı. Aşırı derecede memnunum eğer 2. Elini bulursan motorala öneririm
3yasakadarsifirekran Atahanleon ben kiwide kullandım aventde aventi tavsiye ederim kiwiye pil dayanmıyordu avent şarjlıydı
Yagmurrr2617 Atahanleon sakın kiwi almayın ben aldım pişmanım bebeğimi ben duymasan telsizden tık yok o derece