adenmoms sinbo kullanıyorum çok memnunum kızım astım hastası olduğu için her gece çalıştırmak zorundayım. Nem düşerse tıkanıyor. O yüzden çok memnun kalarak kullanıyorum odanın nemini çok güzel ayarlıyor ayarları var kısık orta yüksek. Gece en kısığa alıyorum sabah kadar çalışıyor