Nazlinci Sizin açtığınız dua ve sürekli aynı ses düzeyinde tekrar eden pış pış sesi aynı etkiyi yaratmıyor. Bebeği klasik müzikle uyutmanın yararı varken pış pış sesinin zararı var mesela böyle düşünün. Odada bir ses olsun istenirse dua açılabilir kısık sesle müzik dinletilebilir ancak pış pış sürekli tekrar eden bir ses olduğu için bir süre sonra beyni uyuşturuyor. Ayrıca her otizm doğuştan gelmez maalesef doğduktan sonra maruz kalınan etkenlerle de gelişebilir, otizmli değiliz ama riskli bebeğiz. 13 aydan sonra ortaya çıkıp öncesinde tüm gelişimi normaldi. Biz tv ile büyüdük ama bize bu etkiyi yaratmamış, benim çocuğuma ve okulunda tanıdığım tüm çocuklara bu etkiyi yaratmış ne yazık ki. Zaten biz böyle büyüdük diye yaptığımız çoğu şeyin bu zaman çocuklarına iyi gelmediği aşikar ne yazık ki