Oğlum 16 aylık çoğu zaman evde tekim. Bu aralar herşeye ağlar oldu sanki hiç memnun olmuyor çok yıpranıyorum ben de bazen modum düşüyor. Haftada 2 3 gün anane dedesine gidiyor onlar hep çok neşeli olduğunu söylüyorlar. Ama bana aynı şekilde davranmıyor bazen o kdar ağlıyor ki sakinleştiremiyorum neden sadece bana böyle? Anlamıyorum beni istemediğini düşünüyorum artık. Var mı böyle olan