kuzeyinannesi__ 3 buçuk aylık bebek için dış kaşıyıcı önerileriniz varmı güzel anneler. Sulu dış kasiyici aldık ama ağır geldi tam tutamıyor elinde.
Gmze34 kuzeyinannesi__ ebebek yumusak seffaf yuvarlak vardi markasi hatirlamiyorum .5,6 cesit denedim en yumusak oydu ay olarak kucuk bebeginiz bi bakin isterseniz