mamitime Emerek uyuyor iki gündür dakikalar süren uyutma çabasından sonra yatağın kalkıp bir anda yanıma geliyor örneğin salona halbuki baya dalmıştı uykuya sizin çocuklarınızda da böyle bişey var mı?
seleno mamitime aynı durumdayım. Üstüne üstelik gün içinde de sürekli huysuzlanıyor. Her şeye ağlıyor. Gece anne diyip ağlayıp uyanıyor. Zor dalıyor uykuya, büyüme atağı sanırım
Laura10 mamitime ben sutten kestim artik.21 aylik ve bir sabah uykusuz uyandim ve dayanamadim.bugun bitti bu is dedim ve kararlilikla sureci ilerlettim.disleri cikmisti kilosuda iyiydi. Ama artik aylardir uykusuzluktan
Mom0008 mamitime son bir haftadır böyle bizimde aniden bozuldu uykusu 24 aylık deli olcam memeyi kestim uykusu düzene girdi dedim geri bozuldu suan ayağımda koysam hemen uyanıyor kaç gecedir uykusuzum
mamitime seleno biz gece hep uyanıyoruz zaten ona alıştım da bu uyuttuktan sonra kalkıp yanımıza gelmesi yeni çıktı İnşaAllah hep böyle olmaz
mamitime Emi91 atak dönemindeler mi acaba ya bizim tek sıkıntımız uyku gece çok sık uyanıyor ve meme istiyor surekli
mamitime Laura10 nasıl kestiniz sütten bende o kadar zorlanıyorum ki.. sütten kesince uykuları nasıl oldu
mamitime Babym_56 uyuduğu saate bağlı bazen 1,5-2 saat bazen 3-4 sat sabahları 8,30 da kalkıyor akşamda 9 gibi uyumuş oluyo
Laura10 mamitime once kendim cok kararli oldum.bu is biticek dedim ve sonrasinda dualar ettim.rabbim.bin şükür istedigim gbi oldu. Tam 1 Ay oldu.oglende gecede 99ml kefir veriorum.biince emzigini tak diorum takip uyuyor
Emi91 mamitime malesef bizde öyleyiz dün gece yine kac kere uyandim hatirlamiyorum 😭 ben memeden kesmeyi düsünüyorum bakalim o zaman nasil olucak 😕
Mom0008 mamitime valla benide gece en son sallamadım sinirlerim bozuldu kendin uyu dedim ağladı baya en son bende oda uyuşunuz balla nasıl uyuduğum hakkında bir fikrim bile yok bayılmışım gibi resmen
Lidya-t Emerek uyuyorsa o yüzden çok kalkar emzik gibi kullanıyor sizi.6. Ayda gece beslenmeyi kestim sabaha kadar uyuyor 28 aylık