musmutluanniskos Emzirmeden veriyorsanız 120 çok az. Önce emzirin sonra aldığı kadar mama verin, dibinde kalsın ki doyduğundan emin olun. Yok emzirip veriyorum zaten diyorsanız da tam tersi vermemeyi deneyin, gaz yapıyor olabilir sonra uyandığında da çok tok olduğu için emmiyor olabilir. Sonra kalktığında emip uyuyabilir bu şekilde belki.