AminaIlkana Merhaba anneler♥️ Bebegim 18 kasimda dogurdum, 23 kasimda gobek bagi dustu. 3 gun boyunca “betadin” ilacla temizledim, ama 2 gun boyunca cok hafif sulu kan oldugunu goruyorum. Boyle durum yasayan oldumu
-erCansu- AminaIlkana oğlumunda zıbınına bulaşıyodu açtıgımda kurumuş kan görüyodum k vit. İğnesi yaptılar düzeldi
Serita AminaIlkana bizdede aynısı oldu. Dr kolanyalı pamukla sil dedi. 2 güne iyileşti. Kıyafetleri sürtmüştür tutarken kanamıştır. Oluyor öyle.
eceeekrc AminaIlkana bendede olmuştu aynısı doktora da gitmemiştim bulaşıyordu sadece zıbınına bi zaman sonra geçti
-erCansu- AminaIlkana akşam farketmiştim sabah ve sonra öğlende görünce direk doktora götürdüm çnkü doktora yazdım oda önemli demiştğ
bademerve_ AminaIlkana benimde bebeğimde olmuştu göbeğinde kanama böyle sürüntü şeklindeydi K vitamini iğnesini yaptırdık geçmedi sonra tekrar dr götürdük göbeğini yaktı(ucu siyah bi çubukla göbek deliğine soktu döndürdü etti) bir daha da yaşamadık çok şükür geçti
Mommygirl AminaIlkana bizde de oldu k vitamini aşısı yaptırdık. Doktor bodysinde falan görürseniz direk aşı yaptırın dedi. Aşı yapıp göbeğin içini yaktılar bir daha kanama olmadı
Nryysl AminaIlkana Saçma fikirlere aldırış etmeyin. Bizde de aynısı oldu balaban adında krem verdi doktor 1 hafta içinde düzeldi ama mutlaka doktora götürün orası önemli mikrop kapmaması lazım göbek kısmı tam kapanmamış olabilir benim kızımda göbek fıtıpı var dedi doktor zamanla kapanır orası dedi sorın olmadı şükür.
Elif_61a Benim bebeğimde de düşene kadar kanama oldu düştükten sonra bir hafta daha devam etti ve geçti ama her bez açışında batikon ile temizledim ve temiz emzirme pamuğu koydum üzerine. Bez değmemeli canını acıtır demişti doktor ve K vitamini iğnesi vurmuştu. Batikon kurutucu özelliğe sahip o şekilde yapabilirsiniz