Linosh 1.5 yasinda bebegim bu aralar hep kabız gecmiyor kafayi yicem artik. Var mi oneri ya da bu durumu yasayan anneler
kitapkokusu_ dnzderin Linosh 3 yasında doğdugundan beri kabız duphalac ilaç kullanıyorum onunla yapıyor zeytinyag işe yaramaz dedi doktor çok zor gerçekten
Slm1122 Linosh kabızlık için nbl drop probiyotik mavi kutu öneririm sabahları aç karna bizde bitirdi kabızlığı şükür trendyolda yorumlarda çoğu kişi çok memnun bizde dahil 😇
dnzderin 7.5 aylık bebeğimde kabızdı 1 haftadır. Fitil atmama rağmen yapamadı 😭 Kayısı kaynattım gün kurusu olandan blender yaptım verdim düzeldi
Linosh kitapkokusu_ neden böyle oluyorlar ki korkuyorum bagirsaklarinda filan bir sey olmasın. Cok zor gercekten kabizlik zorlaniyorlar cunku