efnanannesi22 Kızlar 9 aylık bebeğim var geceleri ustunu cok aciyor diye 2.5 tog uyku tulumu aldım, hatayda oturuyoruz gece 8 derece falan oluyor gece soba sonunce soguk oluyor sizce battaniye öörtmelimiyim alttan pijama giydiriyorum bu arada
BihterZiyagil_ efnanannesi22 cnm kimi bebek sıcaklar kimisi üşür. Sen daha iyi tanırsın bebeğini. Gece arada bi kontrol et göğsünü sırtını soğuk gibi oluyorsa ört sıcak oluyorsa örtmeye gerek yok
efnanannesi22 BihterZiyagil_ böylede yapabilirim aslında , inan üsür diye korkuyorum ne yapacagimi sasirdim
Helen4444 efnanannesi22 ıyku tumu ve altondada pijaması varsa sanmam üşütecegeni. Siz nasıl örtünüyorsunuz. Yani yorgan örtüyorsanız kendine. Onada battaniye örtebilirsin. Kendin nasılsan onun bi tık üstünü yap bebeğe. Ama kontrolde et çok sıcakta iyi değil