Gecen hafta pazar gününden itibaren 5 aylık oğlum kakasını yapmakta zorlanıyor ıkıniyor gazı çıkıyor karnı sis değil ama ıkınırken ağlıyor dün bugünde uykudan bile uyanıyor bende dr tavsiyesi ile poposuna uyarı masajı yaptim o zaman yaptı kakasi normal kıvamlı kabız değil kaç gün yapmazsa sknt olur bu arada anne sütü ve günde 2 biberon mama ile besleniyor mamayi doğduğundan beri kullanıyorum kabız gaz sorunu yaşamadık hiç hipp organik combiotic maması birde uyar masajini her gün yapsam alışır diye korkuyorum ne yapmalıyım ben oğlum rahatsız oluyor farkindayimmm