Benim de 4 yaş oğlum kreşe gidince öyle oldu maalesef. bulaşıcı dikkat edin 4 aylık kardeşine de geçmişti hep. Bunun en etkili çözümü çay masajı. Doktor da size bunu söyleyecektir. Ben normalde asla özellikle küçük bebeklerde bitkisel şeylere yönelmem ya da ilaca. Acillerde sürünmenize gerek yok emin olun. Deneyin geçmezse gidersiniz
Ama çay masajı anında toparlıyor düzenli yapmalısınız. Ve göz pınarı masajı var onu da yapın içten gelen iltihabı dışarı çıkarmak ve tıkanıklığı önlemek için.